Tuesday, January 10, 2012

The Running Order...




Here is the final running order for the 2012 Melodifestivalen:

Deltävling 1: 4/2 Växjö


1. Sean Den Förste Banan
Artist: Sean Banan
2. På väg
Artist: Abalone Dots
3. I Want To Be Chris Isaak (This Is Just The Beginning)
Artist: The Moniker
4. The Boy Can Dance
Artist: Afro-Dite
5. Mystery
Artist: Dead by April
6. Salt & Pepper
Artist: Marie Serneholt
7. Jag reser mig igen
Artist: Thorsten Flinck och Revolutionsorkestern
8. Euphoria
Artist: Loreen

Deltävling 2: 11/2 Göteborg


1. Soldiers
Artist: Ulrik Munther
2. Baby Doll
Artist: Top Cats
3. I din himmel
Artist: Sonja Aldén
4. Aldrig Aldrig
Artist: Andreas Lundstedt
5. Stormande hav
Artist: Timoteij
6. Shout it Out
Artist: David Lindgren
7. Det går för långsamt
Artist: Mimi Oh
8. Ge aldrig upp
Artist: Thomas Di Leva

Deltävling 3: 18/2 Leksand

1. Youngblood
Artist: Youngblood
2. I mina drömmar
Artist: Maria BenHajji
3. Förlåt mig
Artist: Mattias Andréasson
4. Just A Little Bit
Artist: Love Generation
5. Sanningen
Artist: Carolina Wallin Pérez
6. Lovelight
Artist: Andreas Johnson
7. Why Am I Crying
Artist: Molly Sandén
8. Mirakel
Artist: Björn Ranelid feat. Sara Li

Deltävling 4: 25/2 Malmö

1. The Girl
Artist: Charlotte Perrelli
2. Allting blir bra igen
Artist: OPA!
3. Land Of Broken Dreams
Artist: Dynazty
4. Don’t Let Me Down
Artist: Lotta Engberg och Christer Sjögren
5. Goosebumps
Artist: Hanna Lindblad
6. Kyss mig
Artist: Axel Algmark
7. Why Start A Fire
Artist: Lisa Miskovsky
8. Amazing
Artist: Danny Saucedo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...